2014. január 6., hétfő

5. Egy nekünk adott ima. (Bevezettél engem)

Bevezettél engem. Mint, ahogy Mária, mikor engedelmeskedett az angyaloknak, és egy adott jel teljesedése után hálát adott Neked, színe előtt áldom az Uram és dicsérem erősségemet magam is az angyalok királynéjának mennyei kapujánál. Aki angyalok pártfogoltja és az oktalan szégyenben küzdeni enged, dicsérlek és áldalak téged, kérve segítséget. Kísértés idején, mind ki nem talál kegyelmet az álomban, a látott jelenések értelmét nem keresem, mint birodalmi vámos erőtlenség idején. Kinek test életjel, lelki szegénységben szellemi segítségre szorul. Úgy vagyok, ahogy Joachim, Mária apja, akin a gyermektelenség szégyene miatt az elveszettség érzete eluralkodott, majd menekülése után feleségének születendő gyermek lett nagy öröme. A vámos sem talált okot, hogy szellemi hatalmasságok igazsága ellenére, asztalát odahagyva az Emberfiát kövesse. Fő angyalaid segítségével gyengesége ellenére, látásba vitte, félig álomban lévő testét az a test, aki életjelt most. Csaknem holttá lesz az okságban, a szellemi lények társaságában ma is a civilizáció, csak a lelki szegény imáját hallani, amit a jelenésekről a bevezetőben le kell írnom. Ámen.

Mária természetét megmutatni, nem a félholttá váltnak kell. Akinek angyal szava nyitotta meg testét, akinek szüleit is angyalok vezették vissza az életbe. A korábban leírt ígértetőben az isten olyan tervet akart megvalósítani, mit Mária kegyelmi állapota miatt felismert, a hírhozó szellemi lény üzenetében. Akit beszéde miatt elfogadott, és amit testi értelme nem is érthetett. Ma Mária teszi szellemivé az oltárra mutató jelenléte miatt az angyalok közösségében, hogy megértsem a civilizáció oktalan vámosát, és leírjam, hogy amit közöl. Jézust az Oltáriszentségben. A felajánlott test, a világi ítélet, és a kivégzés előtti elött utolsó vacsora emléke, testének megjelenítése kenyér és a bor, a kehely megosztásában. Mária átöltözését írtam le, ezekkel a szavakkal: „Ha a kegyelem hangja az élethez közelebb áll, mint a világ pusztulásának hangja a pusztulás híréhez, akkor a hús várja a húsban megjelenőben létrejött kegyelmi aktust, annak számára értelmes hírét”. Lelki szegény csak húsával képes válaszolni a kegyelemre, hálaimában a lelki önáradásának így van testi iránya.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése