Látlak téged. Az ígéret az örökség híre, Emberfia megszületett neked. És aki anya által test lett, eljön közénk ma is, aki a Lélek által fogadható, az írásban megígért Úr. Miért maradna halott az Egy, ha van az Egységben, aki köztünk akar lakik ily módon. Hálát adok Neked és Áldalak Uram, mikor bebocsájtást kérsz közénk, ajtómon és más ajtókon kopogtatsz. Lássad hát azt ki áll az ajtó másik oldalán, ha bebocsájt. Láthatta Mária miként nevelkedik életében a gyermekké lett titok. És a titok még inkább közölte magát később példabeszédben, hogy a világ helyhez kötöttsége és vége mellett távlatot kapjon a megnyiladozó értelem számára a távlat. Titok nem maradhatott, ami van és ha éltető elem, az is ami általa lett. Az Egységről mondható, hogy van, és cselekedni kell, hogy legyen. Aki ajtót nyit, még kap egy figyelmeztetést majd, ha életre kelt: „Ne keressétek az élőt a halottak között”. Ámen.
Többnyire megengedi a lélek a szellemi látást, ezek aztán sokfélék, jók is rosszak is. Úgy folythatom Mária átöltözésének leírását a mai ima után, hogy tudom, milyen isteni szándékkal bír az ismeret számára egy jelenés leírása. Valójában megmutatkozik Mária átöltözésében a szellemi és testi természete, de egy látható különbség is, melyet a Szentlélek jelenléte erősített meg, amikor a profán logikát is megengedi. Kezdetben a felnőttek elképzelése az ígértekről változik meg, hitük átalakul, majd értelmük Mária segítségével, vagy más módon a pesszimizmusuk fölé emelik a profánban. Azonban a lelki adomány megfogyatkozik megkülönböztetés hiányában. Ha a tudás (ismeret) ajándék, nem a "szellemi létezésnek" (angyali) vagy démoni formája, akkor a tudati létezés lelki kapcsolata alapos feltételezés. Hogyha nem emlékeznék meg az első szeretetről oktalan maradnék okokkal. Égi királynő nélkül a ráció inkább falon kívül helyezi azt, amit a lelki tudással (ismerettel) elérhet. Ahogy hús bűne irgalomút kap az önértelmű elme által, az első szeretet emléke hasonlóan kegyelmez az oktalan pesszimistának. Az ajándékozott az ajándékozó szeretetet emeli pajzsra, Máriában.
Többnyire megengedi a lélek a szellemi látást, ezek aztán sokfélék, jók is rosszak is. Úgy folythatom Mária átöltözésének leírását a mai ima után, hogy tudom, milyen isteni szándékkal bír az ismeret számára egy jelenés leírása. Valójában megmutatkozik Mária átöltözésében a szellemi és testi természete, de egy látható különbség is, melyet a Szentlélek jelenléte erősített meg, amikor a profán logikát is megengedi. Kezdetben a felnőttek elképzelése az ígértekről változik meg, hitük átalakul, majd értelmük Mária segítségével, vagy más módon a pesszimizmusuk fölé emelik a profánban. Azonban a lelki adomány megfogyatkozik megkülönböztetés hiányában. Ha a tudás (ismeret) ajándék, nem a "szellemi létezésnek" (angyali) vagy démoni formája, akkor a tudati létezés lelki kapcsolata alapos feltételezés. Hogyha nem emlékeznék meg az első szeretetről oktalan maradnék okokkal. Égi királynő nélkül a ráció inkább falon kívül helyezi azt, amit a lelki tudással (ismerettel) elérhet. Ahogy hús bűne irgalomút kap az önértelmű elme által, az első szeretet emléke hasonlóan kegyelmez az oktalan pesszimistának. Az ajándékozott az ajándékozó szeretetet emeli pajzsra, Máriában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése